top of page
דוגמנית איפור קבוע לשפתיים

שפתיים מושלמות שכולן שלך 

בין אם את מרגישה שהשפתיים שלך איבדו את הצבע הטבעי שלהן או שנמאס לך לבזבז זמן על מריחת ליפסטיק כל יום - איפור קבוע בשפתיים בעזרת  ORA CLINIC יכול לעזור.

אנחנו משתמשים רק בפיגמנטים איכותיים מהחברות המובילות בעולם Amiea & Perma Blend. במכשור מתקדם שמיוצר בגרמניה כדי שנוכל לספק את התוצאות הטובות והטבעיות ביותר. אנו מטפלים בכל סוגי העור ויוצרים שפתיים עסיסיות, רכות ומלאות, שחוסכות זמן, אנרגיה וכסף.

ב- ORA CLINIC ניצור לך פרופורציה נכונה ומדויקת של השפתיים לאזור הפנים על ידי אבחון מדויק, בנוסף, נתקן אסימטריה ונחזיר את הצבע לשפתיים חיוורות ומזדקנות.

עזבי את הליפסטיק ועברי לאיפור קבוע בשפתיים!

תוצאות אמיתיות 

מה הלקוחות שלנו אומרים 

היה לי חששות  מהכאב , אבל זה היה הרבה יותר נוח ממה שציפיתי. לפני הטיפול הייתי לחוצה מאוד קיבלתי הסבר מפורט על כל מהלך הטיפול שזה מאוד הרגיע אותי ונתן לי תחושת ביטחון .שמו לי הרדמה בתחילת הטיפול וגם תוך כדי הטיפול כדי שאני בקושי ירגיש משהו.

אני כל כך שמחה שהחלטתי לעשות איפור קבוע בשפתיים. התוצאות עדינות אך מורגשות,זה בדיוק מה שרציתי מראה טבעי ועסיסי בשפתיים .

אני רוצה להודות לאורה קליניק על הטיפול המושלם בשפתיים על העדינות בטיפול שהיה ללא כאב ועל התוצאה המטורפת .אני לא מפסיקה לקבל מחמאות!!!

קיבלתי כל כך הרבה מחמאות על השפתיים שלי מאז שעשיתי את הטיפול. זה מדהים איך שינוי כל כך קטן יכול לעשות הבדל כל כך גדול במראה שלי.

אני לא מפסיקה להסתכל על השפתיים החדשות שלי לאחר טיפול איפור קבוע בשפתיים. הם נראות מלאות יותר, מוגדרות יותר, ויש להם צבע מדהים שנשאר לאורך כל היום. התהליך היה חלק, והתוצאות עלו על הציפיות שלי.

היססתי לקבל טיפול איפור קבוע על השפתיים בהתחלה, אבל אחרי שראיתי את התוצאות המדהימות על אחותי, החלטתי לנסות. אני כל כך שמחה שעשיתי! השפתיים שלי נראות טבעיות ויפות, והצבע הוא בדיוק מה שרציתי.

FLASH SALE

10% OFF

לאיפור קבוע בשפתיים

LIMITED TIME OFFER

שאלות נפוצות

יש לכם עוד שאלות ?  צרו איתנו קשר

bottom of page