תקנון-האתר - oraclinic.co.il
בשימוש באתר שלנו וברכישת מוצרים, אתה מסכים לציית ולהיות מחויב לתנאים ולהגבלות הבאים ("תנאי המכירה"). אנא קרא תנאים אלה בעיון לפני שתמשיך בכל רכישה.
זכאות
כדי להיות זכאי לבצע רכישה באתר שלנו, עליך:
א. להיות בן 18 לפחות;
ב. להחזיק בתעודת זהות ישראלית תקפה;
ג. בעל כתובת בישראל;
ד. בעל חשבון דואר אלקטרוני פעיל באינטרנט;
ה. להחזיק בכרטיס אשראי ישראלי תקף שהונפק בישראל על ידי אחת מחברות האשראי ו/או בעל חשבון PayPal פעיל.
הזכות לשלול גישה
אנו שומרים לעצמנו את הזכות, לפי שיקול דעתנו הבלעדי, למנוע גישה מכל אדם, לרבות חברה, לחלק מהשירותים באתר או כולם, באופן זמני או קבוע, ללא הודעה מוקדמת וללא מתן סיבה או הסבר.
ניתן לדחות גישה, אך לא רק, בכל אחד מהמקרים הבאים:
א. הלקוח ביצע מעשה בלתי חוקי ו/או הפר כל חוק החל;
ב. הלקוח הפר כל אחד מתנאי המכירה הללו;
ג. הלקוח מסר פרטים שגויים במהלך הרישום ו/או לאחריו (הרשמה לאתר תוך התחזות למישהו אחר הינה עבירה פלילית ואסורה על פי חוק);
ד. הלקוח ביצע מעשה או מחדל הפוגעים בחברתנו ו/או במי מטעמנו, בתפעול התקין של האתר, במי מהספקים שלנו או בכל צד שלישי;
ה. כרטיס האשראי של הלקוח נחסם או הוגבל לשימוש בדרך כלשהי;
ו. בכוונת הלקוח למכור מחדש מוצרים שנרכשו דרך האתר לצד שלישי;
ז. בכוונת הלקוח לעשות שימוש לרעה ו/או להונות שוברים, קופונים, או כל שירות אחר המוצע על ידי האתר.
רישום מחדש מוגבל
לקוח שהגישה שלו לאתר נדחתה על ידינו לא יורשה להירשם מחדש באתר בשם משתמש אחר.
על ידי המשך השימוש באתר שלנו וביצוע רכישות, אתה מאשר שקראת, הבנת ומסכים להיות מחויב לתנאי מכירה אלה.
רישום וחשבון
כדי לבצע רכישה באתר שלנו, ייתכן שתידרש להירשם לחשבון. במהלך ההרשמה, אתה מסכים לספק מידע מדויק, עדכני ומלא על עצמך כפי שמתבקש בטופס ההרשמה. אתה אחראי לשמירה על סודיות פרטי הכניסה לחשבונך ולכל הפעילויות המתרחשות תחת חשבונך. אתה מסכים להודיע לנו באופן מיידי על כל שימוש לא מורשה בחשבונך או כל הפרת אבטחה אחרת.
רכישה ופריטים שאזלו מהמלאי
כל ההזמנות כפופות לזמינות. אם פריט אזל מהמלאי בזמן הרכישה, אנו נודיע לך בהקדם האפשרי וננפיק החזר מלא עבור אותו פריט. אנו שומרים לעצמנו את הזכות לבטל הזמנות מכל סיבה שהיא, לרבות, אך לא רק, פריטים שאזלו מהמלאי, שגיאות בתיאור המוצר או המחיר, או בעיות אחרות. במקרים כאלה, ננפיק החזר מלא עבור הפריטים שבוטלו.
תשלום והחזרים
אנו מקבלים תשלומים באמצעות כרטיסי אשראי ישראלים תקפים שהונפקו בישראל על ידי אחת מחברות האשראי. אם יש צורך בהחזר עקב פריטים שאזלו מהמלאי או הזמנות שבוטלו, ההחזר יעובד באמצעות שיטת התשלום המקורית תוך פרק זמן סביר.
הובלה ומשלוח
אנו שואפים לספק את כל ההזמנות בתוך 4 ימי עסקים בישראל, בכפוף לזמינות ולכל נסיבות בלתי צפויות. אנו נספק מידע מעקב עבור ההזמנה שלך, אם זמין. שימו לב כי זמני האספקה הם הערכות ואינם מובטחים. איננו אחראים לעיכובים שנגרמו מגורמים שאינם בשליטתנו, כגון תהליכי שחרור ממכס, עיכובים של ספק או אירועי כוח עליון.
תמיכת לקוחות ותלונות
אם יש לך תלונות או זקוקים לסיוע בנוגע לרכישתך, אנא צור קשר עם צוות תמיכת הלקוחות שלנו בכתובת info@oraclinic.co.il. אנו נעשה כל מאמץ להגיב במהירות ולטפל בדאגותיך כמיטב יכולתנו. על ידי המשך השימוש באתר שלנו, רישום חשבון וביצוע רכישות, אתה מאשר שקראת, הבנת ומסכים להיות מחויב לתנאי מכירה אלה, לרבות הסעיפים בנושא הרשמה, רכישה, פריטים שאזלו מהמלאי, תשלום, משלוח ותמיכת לקוחות.
מדיניות קניין רוחני וזכויות יוצרים
כל התוכן הכלול באתר האינטרנט שלנו, כגון טקסט, גרפיקה, לוגו, תמונות, קטעי אודיו, הורדות דיגיטליות, אוסף נתונים ותוכנה, הוא רכוש החברה שלנו או ספקי התוכן שלה ומוגן בזכויות יוצרים בינלאומיות, סימנים מסחריים ועוד. דיני קניין רוחני. האוסף של כל התוכן באתר זה הוא רכושנו הבלעדי ומוגן על ידי חוקי זכויות יוצרים בינלאומיים. כל התוכנה המשמשת באתר זה היא רכושנו או רכושם של ספקי התוכנה שלנו ומוגנת על ידי חוקי זכויות יוצרים בינלאומיים. אינך רשאי לשנות, לפרסם, לשדר, להשתתף בהעברה או מכירה של, לשכפל, ליצור יצירות נגזרות, להפיץ, לבצע, להציג, או בכל דרך לנצל כל אחד מהתוכן או התוכנה, כולם או חלקם, ללא שלנו רשות מפורשת בכתב. שימוש או העתקה בלתי מורשית של כל תוכן או תוכנה עלולים לגרום לתביעה משפטית בגין הפרת זכויות קניין רוחני. על ידי שימוש באתר שלנו, אתה מאשר ומסכים לכבד את מדיניות הקניין הרוחני וזכויות היוצרים שלנו, ואתה מבין שכל שימוש לא מורשה עלול להוביל לתוצאות משפטיות.
פיצוי ושיפוי
אתה מסכים לשפות, להגן ולחזק את החברה שלנו, שותפיה, נושאי משרה, דירקטורים, עובדים, סוכנים, נותני רישיונות וספקים מפני ונגד כל התביעות, ההפסדים, ההוצאות, הנזקים והעלויות, לרבות שכר טרחת עורכי דין סביר. מכל הפרה של תנאי מכירה אלה, כל פעילות הקשורה לחשבונך (כולל התנהגות רשלנית או פסולה), או הפרת קניין רוחני או זכויות אחרות של צד שלישי כלשהו.
שינויים בתקנון
זה אנו שומרים לעצמנו את הזכות, לפי שיקול דעתנו הבלעדי, לעדכן, לשנות או להחליף כל חלק מתנאי המכירה הללו בכל עת ללא הודעה מוקדמת. באחריותך לבדוק מעת לעת את האתר שלנו לאיתור שינויים. המשך השימוש או הגישה שלך לאתר שלנו לאחר פרסום כל שינוי בתנאי המכירה הללו מהווה הסכמה לשינויים אלו.
סמכות שיפוט
תנאי מכירה אלה וכל סכסוך הנובע מהם או הנוגע אליהם יהיו כפופים ויתפרשו בהתאם לחוקי ישראל, ללא התחשבות בהוראות ניגוד החוק שלו. אתה מסכים להיכנע לסמכות השיפוט הבלעדית של בתי המשפט הממוקמים בישראל לצורך פתרון כל עניין משפטי הנובע מתנאי מכירה אלה או מהשימוש שלך באתר האינטרנט שלנו.
הסרה מרשימת התפוצה
אם ברצונך להסירו מרשימת התפוצה שלנו, תוכל לעשות זאת בכל עת על ידי לחיצה על הקישור "ביטול הרשמה" המופיע בדואר האלקטרוני שלנו או על ידי פנייה לצוות תמיכת הלקוחות שלנו בכתובת info@oraclinic.co.il. אנא המתן זמן סביר לעיבוד בקשתך. על ידי שימוש באתר שלנו, רישום חשבון וביצוע רכישות, אתה מאשר שקראת, הבנת ומסכים להיות מחויב לתנאי מכירה אלה, לרבות הסעיפים בנושא פיצויים ושיפוי, שינויים בתקנות אלה, סמכות שיפוט והסרה. מרשימת התפוצה. המשך השימוש שלך באתר מהווה הסכמה שלך לכל תנאי המכירה ולכל עדכונים או שינויים שנעשו בהם.
אחריות לשימוש באתר ואחריות המוצר
הכניסה לאתר, הגלישה בו, הרישום לאתר, השימוש באתר, בחירת מוצרים לרכישה באתר לרבות אך לא רק משיקולי התאמה לצרכי הלקוח, רכישת מוצרים באתר והשימוש בהם הינם באחריות בלעדית של הלקוח.
אין בהצגת המוצרים וספקיהם באתר משום הודאת האתר ו/או החברה המפעילה בטיבם ואיכותם של מוצרים אלו. כל המידע המפורסם באתר אודות המוצרים, טיבם ואיכותם ולגבי ספקיהם, הינו מידע שנמסר לאתר ע"י הספקים, ואין האתר ו/או החברה המפעילה אחראים למהימנותו ונכונותו של מידע זה.
החברה המפעילה מדגישה שהמידע לגבי המוצרים המופיעים באתר, כולל הטקסטים השונים, התמונות והסרטונים המיועדים לתיאור המוצרים הינן לצרכי המחשה בלבד וייתכן שיהיו הבדלים שונים בין המוצר שהתקבל בפועל אצל הלקוח לבין המוצר כפי שהופיע בתמונה או תואר באתר, לרבות בגוון, בגודל, במראה ובמאפיינים נוספים. אין בכך כדי להטיל על החברה המפעילה, או על מי מטעמה, אחריות כלשהי.
בכל מקרה מאפשרת החברה המפעילה ללקוח לבטל את הזמנתו מסיבה כלשהיא ולשיקול דעתו הבלעדי במהלך 14 ימים מיום קבלת המוצרים אותם הזמין (כאמור בסעיף "ביטול הזמנה על-ידי הלקוח").
האתר ו/או החברה המפעילה אחראים אך ורק לאספקת המוצרים אותם הזמין הלקוח באתר באמצעות משלוח לכתובת שמסר בעת ביצוע ההזמנה. אי-לכך לא תישא החברה המפעילה בכל אחריות בגין נזקים שיגרמו ללקוח בקשר עם הזמנת המוצרים והשימוש בהם, לרבות אך לא מוגבל עקב איחור בקבלתם מהאתר באמצעות המשלוח, אי התאמתם לצרכיו, אי החלפתם במועד או פגמים במוצר.
יוצא מן הכלל הינו מקרה ובו התגלו פגמים חמורים במוצר, אשר התגלו מיד עם קבלת המוצר אצל הלקוח ושנבעו מרשלנות חמורה של האתר ו/או החברה המפעילה ו/או דואר ישראל או חברת המשלוחים, הנובעים מאופן אחסנת ו/או אחזקת המוצרים ו/או משלוחם ללקוח. במקרה זה זכאי הלקוח לפיצוי שיהיה מוגבל להחלפת המוצר הפגום למוצר תקין או מתן החזר כספי בעד המוצר הפגום, שבכל מקרה לא יעלה על המחיר אותו שילם הלקוח עבור המוצר.
ביטול הזמנה על-ידי הלקוח
הלקוח רשאי לבטל את הזמנתו ע"י משלוח הודעת ביטול לאתר לכתובת info@oraclinic.co.il או בשיחה טלפונית לנציג האתר או החברה המפעילה וזאת כמוגדר בהוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן"). הלקוח אינו רשאי לבטל הזמנתם של פריטים מסוימים אותם הזמין, כמפורט בסעיף קטן 14ג(ד) לחוק הגנת הצרכן, ובפרט מוצרים אותם הזמין הלקוח ואשר מיוצרים במיוחד עבורו.
ביטול ההזמנה אפשרי החל מיום ביצוע ההזמנה ועד 14 יום (ארבעה עשר ימים) מיום קבלת ההזמנה על ידי הלקוח, או במקרה של איסוף עצמי עד 14 יום (ארבעה עשר ימים) מיום קבלת ההודעה מהאתר או מהחברה המפעילה על כך שההזמנה נארזה וממתינה ללקוח לאיסוף עצמי כמפורט בתקנון זה. פרק זמן זה מוגדר כתקופת הביטול (להלן: "תקופת הביטול").
היה ולאחר שההזמנה נארזה ונשלחה לכתובת הלקוח, יבקש הלקוח לבטל את הזמנתו, וכל עוד בתוך תקופת הביטול, ביטול ההזמנה יהיה כרוך בכך שהלקוח יחזיר לאתר על חשבונו את המוצרים שבהזמנה במצב שמיש, דהיינו באריזתם המקורית, שלמים ו/או שלא נעשה בהם שימוש ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג (להלן: "מצב שמיש"). יש לצרף להחזרה את חשבונית הקנייה המקורית שנשלחה אל הלקוח יחד עם ההזמנה. הלקוח יחויב בדמי משלוח עבור ביצוע ההחזרה הנ"ל. לפני ביצוע ההחזרה חשוב שהלקוח יעטוף ויארוז היטב את המוצרים המוחזרים, על-מנת שיגיעו במצב שמיש בחזרה לידי החברה המפעילה. הלקוח מודע לעובדה שעליו מוטלת האחריות המלאה להחזרת המוצרים מהזמנה אותה ביטל במצב שמיש, ולכך שהחברה המפעילה לא תקבל טענה כלשהיא מצידו לגבי מוצרים שלטענתו החזיר במצב שמיש, אולם בפועל הגיעו לידי החברה המפעילה ולמיטב שיפוטה במצב לא שמיש. רק לאחר קבלתם בחזרה של מוצרי ההזמנה יזכה האתר את הלקוח בהחזר כספי המחושב לפי הסכום אותו שילם הלקוח עבור המוצרים שהוחזרו, בניכוי דמי המשלוח שנגבו מהלקוח, בניכוי דמי משלוח לאיסוף ההחזרה מהלקוח באם קיים, בניכוי מחירם של מוצרים שלא הוחזרו מסיבה כלשהיא או שהוחזרו במצב לא שמיש, ובניכוי דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% מסכום ההזמנה או עד 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם (להלן: "דמי ביטול"). זיכוי הלקוח בהחזר כספי יבוצע ע"י זיכוי אמצעי התשלום בו שילם הלקוח עבור ההזמנה אותה ביטל.
במקרה של ביטול הזמנה של מוצרים עקב פגם במוצרים שסופקו בהזמנה או עקב אי התאמה בין המוצרים שסופקו לבין תיאורם באתר, יזוכה אמצעי התשלום שבאמצעותו שילם הלקוח עבור המוצרים הנ"ל באותה הזמנה. זיכוי אמצעי התשלום יהיה בגובה מלא (100% החזר כספי) של המחיר המלא שנגבה מהלקוח עבור אותם מוצרים. לחלופין, יוכל הלקוח לבחור להזמין מוצרים זהים או אחרים במקום המוצרים שהזמנתם בוטלה. במקרה זה, ישלח האתר או החברה המפעילה את המוצרים החילופיים ללקוח (איסוף עצמי אפשרי גם במקרה זה). לצורך מעקב ושיפור השירות ללקוח, יחזיר הלקוח לחברה המפעילה את המוצרים שהזמנתם בוטלה לשם בדיקת הפגם או התקלה שגרמה לאי ההתאמה.
מוצר שסופק ללקוח ללא חיוב, כדוגמת: מוצר בונוס, מוצר במתנה וכו', ואשר יוחזר ע"י הלקוח לחברה המפעילה, לא יינתן ללקוח החזר כספי עבור החזרה זו.
ביטול הזמנה על-ידי החברה המפעילה
החברה המפעילה רשאית לבטל על-פי שיקולה הבלעדי, בשל כל סיבה, ובכל עת הזמנה של לקוח, כולה או חלקה, בטרם נשלחה ההזמנה ללקוח או בטרם התקבלה על-ידו.
הודעה על ביטול ההזמנה תימסר ללקוח באמצעות משלוח הודעה לכתובת הדואר האלקטרוני של הלקוח אותה מסר בעת ביצוע ההזמנה או באופן טלפוני ע"י נציג האתר. האתר ו/או החברה המפעילה לא יחייבו את הלקוח עבור ביצוע הזמנה זו שבוטלה, ובאם כבר חויב הלקוח עבור הזמנה זו יזוכה אמצעי התשלום שבאמצעותו שילם הלקוח עבור הזמנה זו במלוא הסכום שחויב (100% החזר כספי).
הודעה על ביטול ההזמנה לא תימסר ללקוח במידה והסיבה לביטול ההזמנה קשורה לקבלת סירוב לתשלום מחברת האשראי שהנפיקה את כרטסי האשראי בו השתמש הלקוח לביצוע התשלום או סירוב דומה שהתקבל מחברת PayPal, והלקוח לא הסדיר את התשלום תוך 7 ימים מיום בו הודיע לו נציג האתר על קבלת הסירוב לתשלום.
החברה המפעילה מציינת בפני הלקוח שלמרות האמור לעיל אין החזר כספי להזמנה שבוטלה ואשר כבר חויבה באם הסיבה לביטול ההזמנה קשורה לעובדה שהלקוח בחר באיסוף עצמי, אולם ההזמנה לא נאספה על-ידו עד תום 21 הימים ממועד אישור ההזמנה (כאמור בסעיף "אספקה והובלת המוצרים על-פי ההזמנה"). במקרה כזה יוענק ללקוח שובר זיכוי לביצוע הזמנה חוזרת באתר בשווי סכום ההזמנה שבוטלה, ולא יוענק החזר כספי.
באם ביטול ההזמנה שבנדון נבע ממוצרים שלגבם אזל מלאי האספקה, יהיו רשאים האתר ו/או החברה המפעילה להציע ללקוח מוצרים חליפיים שווי ערך.
לקוח, שלא חויב עבור הזמנה שבוטלה או שכבר הושב לא כספו בגין חיוב שבוצע, לא יהיה רשאי לטעון כל טענה ו/או לדרוש כל דרישה ו/או לתבוע כל תביעה מהאתר ו/או מהחברה המפעילה בגין ביטול ההזמנה שבנדון.
בגין ביטול הזמנה כלשהיא, האתר ו/או החברה המפעילה לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם ללקוח או לצד שלישי אחר לרבות אך לא מוגבל בנזק בגין רכישת מוצר זהה במחיר גבוה יותר מצד שלישי.
ביטול הזמנה על-ידי החברה המפעילה
החברה המפעילה רשאית לבטל על-פי שיקולה הבלעדי, בשל כל סיבה, ובכל עת הזמנה של לקוח, כולה או חלקה, בטרם נשלחה ההזמנה ללקוח או בטרם התקבלה על-ידו.
הודעה על ביטול ההזמנה תימסר ללקוח באמצעות משלוח הודעה לכתובת הדואר האלקטרוני של הלקוח אותה מסר בעת ביצוע ההזמנה או באופן טלפוני ע"י נציג האתר. האתר ו/או החברה המפעילה לא יחייבו את הלקוח עבור ביצוע הזמנה זו שבוטלה, ובאם כבר חויב הלקוח עבור הזמנה זו יזוכה אמצעי התשלום שבאמצעותו שילם הלקוח עבור הזמנה זו במלוא הסכום שחויב (100% החזר כספי).
הודעה על ביטול ההזמנה לא תימסר ללקוח במידה והסיבה לביטול ההזמנה קשורה לקבלת סירוב לתשלום מחברת האשראי שהנפיקה את כרטסי האשראי בו השתמש הלקוח לביצוע התשלום או סירוב דומה שהתקבל מחברת PayPal, והלקוח לא הסדיר את התשלום תוך 7 ימים מיום בו הודיע לו נציג האתר על קבלת הסירוב לתשלום.
החברה המפעילה מציינת בפני הלקוח שלמרות האמור לעיל אין החזר כספי להזמנה שבוטלה ואשר כבר חויבה באם הסיבה לביטול ההזמנה קשורה לעובדה שהלקוח בחר באיסוף עצמי, אולם ההזמנה לא נאספה על-ידו עד תום 21 הימים ממועד אישור ההזמנה (כאמור בסעיף "אספקה והובלת המוצרים על-פי ההזמנה"). במקרה כזה יוענק ללקוח שובר זיכוי לביצוע הזמנה חוזרת באתר בשווי סכום ההזמנה שבוטלה, ולא יוענק החזר כספי.
באם ביטול ההזמנה שבנדון נבע ממוצרים שלגבם אזל מלאי האספקה, יהיו רשאים האתר ו/או החברה המפעילה להציע ללקוח מוצרים חליפיים שווי ערך.
לקוח, שלא חויב עבור הזמנה שבוטלה או שכבר הושב לא כספו בגין חיוב שבוצע, לא יהיה רשאי לטעון כל טענה ו/או לדרוש כל דרישה ו/או לתבוע כל תביעה מהאתר ו/או מהחברה המפעילה בגין ביטול ההזמנה שבנדון.
בגין ביטול הזמנה כלשהיא, האתר ו/או החברה המפעילה לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם ללקוח או לצד שלישי אחר לרבות אך לא מוגבל בנזק בגין רכישת מוצר זהה במחיר גבוה יותר מצד שלישי.
מדיניות פרטיות - oraclinic.co.il
ב-ORA Clinic, אנו לוקחים את הפרטיות שלך ברצינות. מדיניות זו מתארת כיצד אנו אוספים, משתמשים ומגנים על המידע האישי שלך.
מידע שאנו אוספים
אנו אוספים מידע אישי כאשר אתה משתמש באתר האינטרנט שלנו או כאשר אתה ממלא את הטפסים המקוונים שלנו. זה כולל את שמך, כתובת הדוא"ל, מספר הטלפון ומידע אחר שאתה מספק לנו. אנו עשויים גם לאסוף מידע על האופן שבו אתה משתמש באתר האינטרנט שלנו, כולל כתובת ה-IP שלך, סוג הדפדפן וסוג המכשיר.
כיצד אנו משתמשים במידע שלך?
אנו משתמשים במידע האישי שלך כדי לספק לך את השירותים שאתה מבקש, כגון זימון פגישות או מענה לפניות. אנו עשויים גם להשתמש במידע שלך כדי לשפר את השירותים שלנו, לתקשר איתך לגבי מבצעים או מידע אחר שאנו חושבים שאתה עשוי להתעניין בו, או לציית לדרישות החוק.
כיצד אנו מגנים על המידע שלך?
אנו נוקטים בצעדים סבירים כדי להגן על המידע האישי שלך מפני גישה, חשיפה או שימוש בלתי מורשית. אנו משתמשים באמצעי אבטחה סטנדרטיים בתעשייה כדי להגן על המידע שלך, כולל הצפנה ואחסון מאובטח. עם זאת, לא ניתן להבטיח שהעברת נתונים דרך האינטרנט או מערכת אחסון אלקטרונית תהיה מאובטחת ב-100%.
שיתוף המידע שלך
אנו עשויים לחלוק את המידע האישי שלך עם ספקי שירות של צד שלישי שעוזרים לנו לספק את השירותים שלנו, כגון ספק תוכנת התזמון שלנו. אנו עשויים גם לשתף את המידע שלך אם הדבר נדרש על פי חוק, או במידת הצורך כדי להגן על הזכויות המשפטיות שלנו או על בטיחותם של אחרים.
הבחירות שלך
יש לך את הזכות לגשת, לעדכן או למחוק את המידע האישי שלך. אם תרצה לבצע שינויים במידע האישי שלך, אנא צור איתנו קשר בכתובת info@oraclinic.co.il . תוכל גם לבטל את הסכמתך לקבלת הודעות דוא"ל לקידום מכירות על ידי ביצוע ההוראות בדוא"ל.
שינויים במדיניות
זו אנו עשויים לעדכן מדיניות זו מעת לעת. אם נבצע שינויים משמעותיים במדיניות זו, נודיע לך בדוא"ל או על ידי פרסום הודעה באתר האינטרנט שלנו.
צור קשר
אם יש לך שאלות או חששות לגבי מדיניות זו, אנא צור איתנו קשר בכתובת info@oraclinic.co.il